عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای شصت و پنج سال تجاوز وحشیانه صهیونیستها به خانه و کاشانه مردم و آغاز دور تازه نسل کشی زنان و مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

در حالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ، وارد پنجمین روز خود می شود که شاهد سکوت خیانتبار کشورهای عربی و نشست بی خاصیت و  فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده ایم .

اینک در شروع ماه محرم ، ماه خون و قیام حسینی ، ملت رشید ایران اسلامی ، با شرکت در تظاهرات سراسری خود روز جمعه 26 آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه ،در بیش از 700 شهر کشور ، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارز غزه ، اعلام همدردی خواهد داشت .

مشتهای گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه 26 آبان ماه ،یک صدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی ، صهیونیستی اسراییل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ، از عموم مردم عزیز در تهران و بیش از 700 شهر کشور درخواست کرد تا با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز ،وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند .

این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از تمامی دربهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در تمام استانهای کشور ودر بیش از 700 شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, توسط مسعود